Ostatnio dodane

Kupiłeś KOD ? Przeczytaj !

DO KONTA NORD LOGUJEMY SIĘ NAJNOWSZĄ OFICJALNĄ APLIKACJĄ NORD VPN DANYMI KTÓRE OD NAS DOSTAŁEŚ :)

Strona do logowania canal+ online: https://www.canalplus.com/pl/

LIMIT URZĄDZEŃ: Prosze pamiętać aby logować sie jedynie na 1 urządzeniu i najlepiej na tym z którego będziemy korzystać ponieważ jest limit 1 urządzenie na osobe.Jeżeli skorzystamy z większej liczby urządzeń może wyskoczyć limit i będzie trzeba zresetować liczbe urządzeń aby stare(nie używane urządzenie) usunąć

DO KONTA SPOTIFY LOGUJEMY SIE TUTAJ: https://www.spotify.com/pl/

Prosimy o monitorowanie sytuacji, kiedy dokładnie pojawia się prośba o weryfikację adresu e-mail i niezwłoczne poinformowanie nas o tym poprzez formularz kontaktowy na stronie, a unikniemy przykrych niespodzianek w postaci blokady kont, czy utraty statusu Premium.

W takim przypadku prosimy po prostu kliknąć zgodnie z żądaniem Spotify "wyślij wiadomość e-mail" i obligatoryjnie poinformować nasz Support o tym fakcie jak najszybciej. 

Przypominamy również, że z racji tego, iż konto w stu procentach należy wyłącznie do Ciebie, możesz zmienić swoje dane dostępowe na własne: osobisty mail oraz samodzielnie hasło - w takiej sytuacji wszystkie wiadomości od Spotify będą docierać bezpośrednio do Ciebie

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Aby pobrać i zalogować sie na zakupione konto "Hide my ass vpn" zapraszamy pod ten adres: https://www.hidemyass.com/pl-pl/installation-files 

Pobieramy aplikacje na wskazane urządzenie: android/ios/windows/lub mac  następnie po włączeniu aplikacji logujemy się danymi które od nas dostałeś, bądź bezpośrednio kluczem aktywacyjnym który wysłaliśmy razem z loginem i hasłem w formacie: Login: 1111   hasło: 1111  /Kod Aktywacyjny 000000-000000-000000

Nigdy nie zmieniaj danych dostępowych do konta, ponieważ w takim przypadku dostęp do niego zostanie bezpowrotnie odebrany oraz nie będzie Tobie przysługiwać prawo do reklamacji.

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Aby zalogować się na zakupione konto Polsat Box Go premium na 30 dni zapraszamy pod ten adres: https://polsatboxgo.pl/uzytkownik/zaloguj/natywnie?next=https%253A%252F%252Fpolsatboxgo.pl%252Fstart

Prosimy także pamiętać aby korzystać tylko z wyznaczonego przez nas profilu i tylko na jednym urządzeniu jednocześnie

Obowiązuje również zakaz zmiany danych, w przeciwnym razie konto zostanie bezpowrotnie odebrane osobie która zmieniła dane i nie będzie jej przysługiwać prawo do reklamacji.

Proszę pamiętać, że na polskie aplikacje typu polsatboxgo czy Player nałożona jest geoblokada, wobec czego może to skutkować blokowaniem niektórych treści na platformie użytkownikom znajdującym się za granicą. Od klientów przebywających na emigracji również dostajemy niestety całkowicie sprzeczne informacje dotyczące użytkowania kont - jednym wszystko działa bez zarzutu, inni z kolei odczuwają duży dyskomfort związany z geoblokadą. Wciąż niejasna jest zatem jednoznaczna ocena sytuacji. 

Mamy jednak proste rozwiązanie tego problemu. Wtyczka VPN, zmiana IP na polskie i wszystko działa bez zarzutu. ;)

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Pamiętaj, że aby cieszyć się z pakietu Premium, musisz zalogować się przez zakładkę Premium. Dokładny adres strony do logowania tohttps://pl.pornhubpremium.com/premium/login  

Jeśli spróbujesz zalogować się przez zwykły Pornhub, nie będzie dla Ciebie dostępna zawartość Premium.

Nigdy nie zmieniaj danych dostępowych do konta, ponieważ w takim przypadku dostęp do niego zostanie bezpowrotnie odebrany oraz nie będzie Tobie przysługiwać prawo do reklamacji.

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Jeśli Twoje konto zostało chwilowo zablokowane nie przejmuj się - nie jest to żadna awaria konta ani inicjatywa naszego serwisu tylko normalna procedura weryfikacyjna Playera. 

W takiej sytuacji rozwiązania masz dwa:

  1.  zgłosić się do naszego Supportu o pomoc,
  2.  rozwiązać sprawę samodzielnie wchodząc na stronę https://tempmail.plus/ a następnie wpisując w biały prostokącik na środku ekranu początek e-maila, który dostałeś od w kodzie dostępowym do profilu jako Login (jeśli pełna nazwa Twojego e-maila to abcyc@mailto.plus to wpisujesz samo "abcyc"), a następnie odklikując dowolne miejsce na ekranie. W tej chwili powinien przyjść do Ciebie mail od Playera, który wystarczy zatwierdzić,
  3. jeśli mimo wszystko nie jesteś w stanie poradzić sobie z samodzielną aktywacją konta, napisz do naszego Supportu, który zrobi to za Ciebie. 

Pamiętaj, że obowiązuje absolutny zakaz zmiany danych, ponieważ konta Player w naszej ofercie są kontami współdzielonymi, wobec czego wraz z Tobą korzysta z konta jeszcze jeden użytkownik. Właśnie dlatego niezwykle ważne jest, by obligatoryjnie nie zmieniać danych dostępowych do konta oraz korzystać z jednego urządzenia jednocześnie, by uniknąć nieuchronnego w takim przypadku obciążenia serwerów. Proces dystrybucji opracowany został w taki sposób, by zapewnić Państwu jak największy komfort korzystania z konta na każdym dostępnym urządzeniu (proszę jednak pamiętać, że - na jednym jednocześnie).

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Zanim zalogujesz się na konto, zapoznaj się z poniższymi wytycznymi:

  • Pamiętaj, że otrzymujesz dostęp do konkretnego profilu, a nie całego konta. Konta Netfliks w naszej ofercie są kontami współdzielonymi, wobec czego wraz z Tobą korzysta z konta jeszcze czterech innych użytkowników. Dlatego niezwykle ważne jest, by obligatoryjnie nie zmieniać danych dostępowych do konta oraz korzystać z jednego urządzenia jednocześnie, by uniknąć nieuchronnego w takim przypadku obciążenia serwerów. Proces dystrybucji opracowany został w taki sposób, by zapewnić Państwu jak największy komfort korzystania z konta na każdym dostępnym urządzeniu (proszę jednak pamiętać, że - na jednym jednocześnie), jednak to przede wszystkim od Państwa szacunku do współużytkowników, którzy również zapłacili za konto zależy, jak dana współpraca przebiegnie. :) 
  • Jeśli po zakupie zorientowałeś się, że nie ma profilu, który został Tobie pierwotnie przypisany niczym się nie martw, tylko samodzielnie dodaj swój profil i nazwij go numerkiem, jaki od nas otrzymałeś. Natomiast gdy zorientujesz się, że któryś z współużytkowników nie szanuje Twojej własności i używa wbrew naszym zaleceniom więcej niż jednego profilu, załóż blokadę PIN na profil. 
  • Nigdy nie zmieniaj danych dostępowych do konta (!!), ponieważ w tym przypadku zostanie ono Tobie bezpowrotnie odebrane oraz nie będzie Ci przysługiwało prawo do reklamacji.
  • Zgodnie z opisem produktu zamieszczonym na stronie, gwarancja jest na okres 30dni w przypadku zakupu 40dni konta i 50dni w przypadku zakupu konta na 60dni. Jest to spowodowane czasami bardziej, a czasami mniej upłynnionym ruchem na stronie oraz praktyką magazynowania kont w bazie. Staramy się jednak aby różnica nigdy nie przekroczyła pięciu dni i każdą  różnicę ponad nasz okres gwarancji zwracamy. Jeśli tylko zorientujesz się, że czas subskrypcji wygasa przedwcześnie prosimy o kontakt, a niezwłocznie doślemy Tobie nowe konto, które zniweluje różnicę.
  • Z konta możesz korzystać na wszystkich urządzeniach.

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Czytaj więcej

Płatności i realizacja zamówień

Wiadomość najprawdopodobniej została automatycznie przekierowana do folderu SPAM przez operatora Twojej skrzynki mailowej. Prosimy zatem o regularne sprawdzanie również tego działu poczty elektronicznej, by móc szybciej cieszyć się z użytkowania konta.  ;)

Sprawdziłeś folder SPAM i wiadomość tam nie dotarła? Skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie, a niezwłocznie wyśle on dane dostępowe manualnie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)

Najprawdopodobniej nie odznaczyłeś dobrowolnej zgody na ubezpieczenie na stronie naszego operatora płatności w kwocie 3,99 zł. Niestety nie jest to opłata pobierana przez nasz serwis, wobec czego nie jesteśmy w stanie tego w żaden sposób zweryfikować. Na stronie, przed przejściem do finalizacji płatności widnieje wyraźna informacja,  wyszczególniona na czerwono, by odznaczyć tę opcję w celu uniknięcia dodatkowych kosztów. 

Tę opcję musisz odznaczyć, jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kosztów: 

Jeśli zapoznałeś się ze wszystkimi punktami FAQ i nie znalazłeś w nich odpowiedzi na swój problem, skontaktuj się z naszym Supportem poprzez formularz kontaktowy na stronie. Support vod4u dostępny jest 24/7 i zawsze rozwiąże każdy Twój problem. :)